Tisdag

Hade typ damp på skolan idag så drog hem ... jag som skulle börja gå på lektionerna igen och sköta mig. Jaja ... det sög så vad fan skulle man vara kvar för?! Drog till jobbet istället och körde 3 timmar.

Nu har jag precis duschat och sitter i soffan i vardagsrummet och gör ingenting. Ska kolla ett avsnitt av gossip girl och njuta av att jag faktiskt är ledig i morgon, har bara mentorsamtal som jag måste gå på kl halv fem. Fast jag bör åka dit och plugga matte men vi får se hur det blir med det.
Nån gammal bid bara, vill ha tillbaka mitt ljusa hår! Funderar på att färga blont till sommaren vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: malin

Du passar i båda tycker jag! Men det är sjukt härligt med ljust hår på sommaren det är värsta är bara att det sliter så om du ska färga tillbaka.. men mitt höll ju sååå :D <3

2012-03-07 @ 15:33:12
URL: http://malinslifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0