They didn't plan to be this way

Jessica sov över här igår och vi tjockade oss rejält plus att det blev massa gosaker över så jag har bara ätit skräp hela dagen idag också så nu känner jag mig riktigt fet rent ut sagt. I morse så gick jag och Anton hem till farfar och umgicks ett tag. Sen gick vi hem igen och spelade Fifa och tittade på en film och åt cheeseballz. Mysigt att få spendera lite tid med lillbrorsan. Ikväll har jag inte gjort någonting förutom att vila och ta det lugnt för jag har blivit förkyld igen. Halsen strejkar och det hostas, usch!

GOFF!

Kommentarer
Postat av: malin

sv: Det är okej! <3 Vi får ses snart!! Looove u <333

2012-01-29 @ 11:15:31
URL: http://malinslifee.blogg.se/
Postat av: malin

sv: Tack världens bästa <3 kommer alltid finnas för dig med! Bara att höra av sig och det vet du <3

2012-01-29 @ 13:39:34
URL: http://malinslifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0