Sjukare

Imorse när klockan ringde så gick jag ner för halva trappan och insåg att jag knappt kunde prata så jag vände mig om och gick upp och somnade om igen. Min hals har inte blivit ett dugg bättre och hostan har bara blivit värre. Jag kan inte bli sjuuuuuk nu och absolut inte den här veckan! Prio 1 jag måste bli frisk till torsdag annars så missar jag moment två i hjärt och lung räddning, fml om jag gör det!

Nu ska jag göra i ordning lite lunch till mig själv! Pommes och hamburgare tror jag att det får bli. Sedan så tänker jag krya ner under täcket och titta på film eller någon serie.
Puss på er hoppas att ni har fått en bra start på veckan i alla fall!

Såhär känner jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0