Gamla goa tider!

Har ju absolut ingenting annat för mig än att dricka vatten och snyta mig varannan sekund så jag tänkte lägga ut lite gamla bilder att skriva om, mihihi.

Bild 1. Här spelade mitt lag, SkIron,  fotbolls cup och om jag minns rätt så var det högbocupen 2009. Bilden är tagen direkt efter att jag hade gjort ett mål. Jag kommer ihåg att jag spelade riktigt bra den matchen och sänkte två kassar. Otroligt att man kan komma ihåg något sånt, måste vara tack vare bilden.
Bild 2. Den bilden är faktiskt också från högbocupen fast året innan. Jag och Tove satt ute med några andra tjejer i laget på framsidan av skolan och chillade efter en dag med fotbollsmatcher.
Bild 3. Min mamma ville fota Jessica och mig innan vi skulle på balen i 9an. Här ser vi ju ganska så oskyldiga ut jämfört med klockan fem på morgonen dagen efter ;).
Bild 4. Saras pappa fotade Sara & mig utanför kyrkan efter skolavslutningen i 7an. På den tiden så umgicks vi ganska mycket med varandra, åtminstone under skoltid. Ibland kan jag sakna den tiden men framförallt björkvallsskolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0