Tisdag, sjunde februari

Skolan idag, matteprov som inte gick någe vidare tror jag. Så jag drog hem direkt efter att jag hade skrivit provet och lagade mat. Speghetti med köttfärssås och grönsaker som jag skulle bjuda Jessica på och självklart så har ungen åkt vilse i lilla Uppsala så jag fick vänta på henne i minst en halvtimme innan jag kunde äta haha. 

Sen drog vi till Actic och skulle gå på afro som var ersatt med zumba vilket sög så vi gick direkt nästan. Så vi drog vi till donken istället och chillade ett tag innan vi gick åt skilda håll allihopa. När jag kom hem så gick jag direkt till Willys och köpte lite saker så nu är det gjort, välbehövligt.

I morgon så börjar jag klockan nio och då ska klassen ses på stadsbiblioteket och låna lite böcker att läsa i till vårat fördjupningsprojekt typ. På eftermiddagen så ska vi gymma på Actic på idrottslektionen och på kvällen så ska jag äta middag med hela familjen och träffa Marcus.


Kommentarer
Postat av: jessssiiiiii

fuck va jag hatar den där bilden emelie -.-

2012-02-08 @ 21:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0