Like back in the days

Skolan idag var chill och när vi slutade så drog jag, Sara och Jessica till björklinge och hälsade på våran gamla skola för det var öppethus. Träffade några gamla lärare som jag pratade med ett tag annars så var det väl inte märkvärdigt. Träffade Tove och Annsofie och det var kul eftersom det var ett tag sen sist. 

Nu har jag precis duschat och jag ska gå till Willys snart och införskaffa mig lite saker fast helst av allt så skulle jag bara vilja lägga mig och sova. Vid närmare eftertanke så drar jag nog till Willys i morgon istället när jag inte är lika trött. Jag har matteprov i morgon men jag orkar verkligen inte plugga så det får fan gå som det går i morgon. Nej nu går jag och lägger mig. Puss och godnatt!
jessica amanda jag och louise för några veckor sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0