Bloggen är igång igen!

Hej.
Nu fick bloggen lite "höst deprimerande" utseende. Fast istället för att se allting så negativt så kanske man skulle börja se det positiva i allt istället.
Typ som att när det är höst och ruskväder så kan det ju vara mysigt att sitta inne och titta på film & dricka en kopp te. En annan bra sak är ju alla halsdukar som man kan svepa sig in i- jag älskar halsdukar.
Skor, hösten är ett perfekt tillfälle för att köpa boots eller stövlar - det är skitsnyggt.
Gymma är ett stort plus att göra på hösten eftersom att det alltid är så regnigt och trist väder ute så är det inte lika lockande att längre gå ut och jogga eller ta promenad. 
Min födelsedag- den är faktiskt om 33 dagar och jag vet inte vad jag önskar mig men det är gott med fika och trevligt att träffa släkten så födelsedagar är ett stort plus för mig.
Det var några utav mina åsikter om hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0