Stress morgon!

Usch vad jag hatar stressiga mornar när man knappt hinner äta frukost, det var exakt vad som hände för mig i morse. Kom till skolan och hade en rolig lektion där det var föreläsning om anatomi & muskler.

När jag kom hem från skolan vid tre tiden så gjorde jag mackor och en kopp te och kollade klart på en film som jag började titta på igår, Colombiana, den var superbra!

Nu när jag har suttit och fyllt i min träningsdagbok hela kvällen och äntligen är klar så inser jag att det hade varit bättre om jag hade pluggat historia istället (prov på torsdag) så nu vet jag vad jag måste göra den kommande timmen. Vill bara sova nuuu ... zZzzZ.

Nu måste jag kila, puss på er mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0