Boxning

Idag har jag och Jessica legat hemma och slappat framför olika filmer hela förmiddagen. Vid tre så tog vi bussen till stan och gick på ett boxningspass på Actic som vi hade bokat in. Det var utan tvekan det jobbigaste utav alla pass som jag har varit på svetten rann hela tiden, good work.
Nu har jag precis städat mitt rum och hjälpt till lite här hemma så nu tänkte jag belöna mig själv och krypa ner under täcket och kolla på film. Det får bli Beck- Pensionat pärlan!
Idag har jag och Jessica legat hemma och slappat framför olika filmer hela förmiddagen. Vid tre så tog vi bussen till stan och gick på ett boxningspass på Actic som vi hade bokat in. Det var utan tvekan det jobbigaste utav alla pass som jag har varit på svetten rann hela tiden, good work.

Nu har jag precis städat mitt rum och hjälpt till lite här hemma så nu tänkte jag belöna mig själv och krypa ner under täcket och kolla på film. Det får bli Beck- Pensionat pärlan!

Kommentarer
Postat av: Pontus Forsberg

Fin bild! snyggo! :*

2011-10-31 @ 15:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0