Onsdag - Veronica Maggio

Idag så vaknade jag klockan halv ett av att brorsan stod i rummet och skrek, han gick ner och gjorde lunch åt oss. Hamburgare m bröd! Awesome dude. Sen ringde mamma och sa att hon hade en födelsedags överraskning åt mig fast jag skulle få den en dag tidigare (alltså idag). Så jag sprang ner och kollade på micron där hon sa att den låg, och jag hittade ett kuvert där det låg 2 st biljetter till Veronica maggio ikväll på ukk! Blev jätteglad, tack mamma!

När jag hade vaknat till liv och klätt på mig så åkte jag hem till Jessica med min maskerad dräkt för att hennes mamma ska sy in den osv. Nu är jag hemma igen och ska snart duscha och fixa till mig inför ikväll men innan dess så måste jag faktiskt plugga svenska ... har prov efter lovet. Kiss my ass bitches, orkar inte!



Kommentarer
Postat av: Julia Hill

Vilken fin blogg du har! Intresserad av ett bloglovin-byte? :)

2011-11-02 @ 17:05:29
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/
Postat av: Ella Jacobson

TÄVLA OM ATT VINNA 3 GRATIS DESIGNER, KOLLA PÅ BLOGGEN FÖR MER INFORMATION! http://ellaocherika.se/2011/november/utkast-nov-1-2011.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0