Birthday PARTY!

Måste säga att jag hade en jättebra födelsedag igår. Jag träffade Pontus på stan och gullungen hade köpt världens gulligaste present till mig, tack. Sen mötte Rebecka upp oss och hon hade också köpt en present, vilka fina vänner jag har. Sen kom Jessica & Julia så vi gick till bion allihopa och hämtade ut biobiljetterna. Sen sa vi hejdå till Pontus innan vi gick in på restaurangen, Riffifi, och åt en vad jag tycker sjukt god pizza. Vi satt kvar på restaurangen tills stängningsdags och sen gick vi till bion, footlose, och den var jättebra! 

Facelook från igårkväll.
Blå tröja med armbågslappar på- Cubus
Svarta Jeans- Vila
Rött linne- Carlings
Halsduk- Cubus
Smycken- Glitter
Det var vad jag hade på mig igår kväll !


Kommentarer
Postat av: malin

sv: Det gör vi absolut! Puss käraste! <3

2011-11-04 @ 13:56:45
URL: http://malinslifee.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv; Jag fotar med en systemkamera, Nikon D40 heter den. Typ asgammal men funkar bra för mig, har funderat att köpa en mer avancerad nästa år typ (:

2011-11-04 @ 19:23:08
URL: http://liindyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0