Aerobics & Afro...

.. är vad dagen har bestått av. Var först på förmiddagen på aerobics med min underbara klass. Efter det åkte jag och Jessica till skolan och myste i sofforna med musik & pastasallad. När klockan blev fem tog vi bussen till stan och gick på afro, det var lika kul som vanligt och bra tempo ... lite tråkiga låtar & koreografin sög idag bara men sånt är livet.

Vet inte om jag har blivit galen men jag har i alla fall bokat in ett spinning pass imorgonbitti klockan 06.35. Pappa garvade och sa att om jag klarar av det så ska jag få 50 spänn och klarar jag inte de så är jag skyldig han lika mycket så nu har jag ju ännu en anledning till att klara de (inte för att jag blir milionär men ändå haha). Önska mig lycka till allihopa hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0