Hip - avslutning

Min klass förlorade hela turneringen fast vi är ju faktiskt minst. Kände mig riktigt liten och klen när jag blev tacklad av killarna i 3an, buhu. Vann i alla fall ett pris för "månadens pass" för att jag har gått och dansat afro några gånger. Fick välja bland lite priser och valde en JohnBauer vind-overall. Slutade direkt efter prisutdelningen och åkte hem. Ikväll tänkte jag chilla galet och tagga julafton om 4 dagar? Nej skulle inte tro det ... ser inte ens fram emot julen. Det enda som ska bli kul är att ge bort de julklappar som jag har köpt. (konstigt resonemang, eller?).
Det beror på att vi inte ska fira julen som vi har gjort förr, trist att det ska bli så. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0