Dance, although heart deficiencies

Klarade tyska provet som jag skrev idag, skönt att få veta det direkt! Efter skolan träffade jag Anton på stan innan vi mötte upp mamma & pappa i Nyby. Ikväll har jag pluggat matte och kollat på vampire diaries, jag bara älskar den serien! Har matteprov i morgon som jag har gett mig f*n på att jag ska klara. Innan det så är det Lucia innebandy på skolan. Lärarna möter 2 elever från varje klass på skolan (ungefär). Förlorar min sovmorgon till halv ett pga detta och är tvungen att vara i skolan halv nio, surt, men man får inte alltid som man vill! 


Bild tagen på mig för ett år sedan

Kommentarer
Postat av: louise

omg va snygg du är! pontus och lyckats bra nästan lite avundsjuk! hah <3

2011-12-13 @ 10:56:48
URL: http://loouisebloom.blogg.se/
Postat av: Julia

Ny profilbild. Så fin du är. Blir nästan kåt. BÖÖÖG.

2011-12-14 @ 13:14:03
URL: http://juliawahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0