årsresume

Jag hade 2 st nyårslöften i år. Ett utav dem var att höja några G betyg till Vg och det lyckades jag ju faktiskt med i 6st ämnen. Mitt andra löfte var Godisförbud och det höll jag i ca 2 dagar. Året som har varit har rullat på med en väldans fart faktiskt och jag har mött nya underbara människor och haft motgångar som jag trodde att jag aldrig skulle få behöva vara med om!
Januari:
Inledde 2011 på kryckor och i ett förhållande med en viss grabb! Hade en mysig tjejmiddag med 3 fina tjejer hemma hos mig och spenderade en hel del tid med dessa tjejer! & Min favoritlåt var Kato – Desert Walk (feat. Outlandish) - Radio Edit
Februari:
Längtade mig bort till varmare breddgrader och familjen bokade en resa till Turkiet. Jag skickade in mitt gymnasieval och kom in på förstavalet, som jag är glad över idag! Köpte mitt livs första par converse. Det var snö & minusgrader men jag var lika glad för det!
Mars:
Började månaden med att bada isvak med skolan vilket resulterade i en envis förkyldning som jag fick lida med i 3 veckor, något som jag aldrig gör om! Kikade basketmatch med klassen på fyrishov och discobowlade med ett underbart tjejgäng! Gick på massa bio med vänner för att fördriva den tråkiga månaden ungefär!
April:
Hade väldigt mycket skolarbeten att göra och nationella prov! Tog ett så kallat spexfoto med klassen och blev mobbad för mitt utseende på olika håll. Åkte moppe som en galning och körde mcdonalds drive in mitt i natten! Blev bjuden på lite tjejmiddagar, firade Evas 50års dag med smörgåstårta! Prövade även på Aikido med den halvan av klassen som inte befann sig på Irland. Valborg började i stadsparken med tjejorna följt av middag hemma hos Elin och sedan en färd till björklinge där vi träffade ett helt gäng kompisar nere vid badet.
Maj:
Tränade väldigt mycket sjukgymnastik och det kändes positivt. Hängde ganska mycket i stan och satt vädligt ofta med ett paket jordgubbar & vänner vid ån och njöt utav den tidiga sommar värmen! Tog moppen till Ulva och gjorde små brasor och umgicks med kompisar. Tog flyget till Turkiet för en vecka och det var underbart!
Juni:
Drömde mig bort till stundenten då jag var och kollade på alla galningar på flaken inne i stan. Gjorde en fet vurpa med moppen två dagar innan det var dags för bal! Balen var riktigt rolig och jag fick pris för "årets gangster". Firade national dagen med Malin & mopparna i staden, minns det som en väldigt mysig dag. Sedan så var det min tur att gå ut nionde klass också. Fick en riktig karatefylla och kvällen slutade inte så lyckat haha men roligt hade jag ändå! Sedan så började jag lovet med lite pool häng och tillsammans med kompisarna innan det var dags för att sommarjobba som målare i tre veckor.
Juli:
Jag minns ingenting mer än att jag njöt av livet & sommar värmen som existerade. De flesta dagarna spenderades vid badet och på moppen åkandes som en galning fram och tillbaka. På kvällarna så hängde jag med kompisarna och satt och myste vid små eldar eller med vattenpipa och nattbad! Det var underbart!
Augusti:
Firade polare som fyllde år och åt mängder av tårta haha! Blev bjuden på flera kräftskivor och hade riktigt roligt. Var på konsert, Håkan Hellström, och njöt till musiken ! Shoppade mycker kläder inför "skolstart". Började på John Bauer gymnasiet och kände att jag skulle komma att trivas där vilket jag gör! Träffade den nya klassen och vi fick varsin skoldator och hittade på lite roliga småutflykter med klassen.
September:
Började träna på actic (fick gymkort av skolan) efter en hel sommar med träningsuppehåll. Blev helt nykär i att träna så det blev en del av min vardag och jag spenderade minst varannan dag på gymmet. Pappa målade om i mitt rum och jag fick nya möbler, det blev en hel makeover i rummet.
Oktober:
Jag hade 2 st nyårslöften i år. Ett utav dem var att höja några G betyg till Vg och det lyckades jag ju faktiskt med i 6st ämnen. Mitt andra löfte var Godisförbud och det höll jag i ca 2 dagar. Året som har varit har rullat på med en väldans fart faktiskt och jag har mött nya underbara människor och haft motgångar som jag trodde att jag aldrig skulle få behöva vara med om!

Januari:
Inledde 2011 på kryckor och i ett förhållande med en viss grabb! Hade en mysig tjejmiddag med 3 fina tjejer hemma hos mig och spenderade en hel del tid med dessa tjejer! & Min favoritlåt var Kato – Desert Walk (feat. Outlandish) - Radio Edit

Februari:
Längtade mig bort till varmare breddgrader och familjen bokade en resa till Turkiet. Jag skickade in mina gymnasieval och kom in på förstavalet, som jag är glad över idag! Köpte mitt livs första par converse fast att det var snö & minusgrader men jag var lika glad för det!
Mars:
Började månaden med att bada isvak med skolan vilket resulterade i en envis förkyldning som jag fick lida med i 3 veckor, något som jag aldrig gör om! Kikade basketmatch med klassen på fyrishov och discobowlade med ett underbart tjejgäng! Gick på massa bio med vänner för att fördriva den tråkiga månaden ungefär!

April:
Hade väldigt mycket skolarbeten att göra och nationella prov! Tog ett så kallat spexfoto med klassen. Åkte moppe som en galning och körde mcdonalds drive in mitt i natten och tyckte att man var asball! Prövade på Aikido med den halvan av klassen som inte befann sig på Irland.


Maj:
Tränade väldigt mycket sjukgymnastik och det kändes positivt. Hängde ganska mycket i stan och satt vädligt ofta med ett paket jordgubbar & vänner vid ån och njöt utav den tidiga sommar värmen! Tog moppen till Ulva och umgicks med kompisar. Tog flyget till Turkiet för en vecka och det var underbart!

Juni:
Drömde mig bort till stundenten då jag var och kollade på alla galningar på flaken inne i stan. Gjorde en fet vurpa med moppen två dagar innan det var dags för bal! Balen var riktigt rolig och jag fick pris för "årets gangster". Firade national dagen med Malin & mopparna i staden. Sedan så var det min tur att gå ut nionde klass också, fick en riktig karatefylla och kvällen slutade inte så lyckat haha men roligt hade jag ändå! Sedan började lovet med lite pool häng tillsammans med kompisarna innan det var dags för mig att sommarjobba som målare i tre veckor.

Juli:
Jag minns ingenting mer än att jag njöt av livet & sommar värmen som existerade. De flesta dagarna spenderades vid badet och på moppen åkandes som en galning fram och tillbaka. På kvällarna så hängde jag med kompisarna och satt och myste vid små eldar, vattenpipa och nattbad, det var underbart!

Augusti:
Var servitris på ett bröllop & blev bjuden på kräftskivor och hade riktigt roligt. Var på konsert, Håkan Hellström, och njöt till musiken ! Började på John Bauer gymnasiet och kände att jag skulle komma att trivas där vilket jag gör! Träffade den nya klassen och vi fick varsin skoldator. 

September:
Började träna på actic (fick gymkort av skolan) efter en hel sommar med träningsuppehåll. Blev helt nykär i att träna så det blev en del av min vardag och jag spenderade minst varannan dag på gymmet. Gjorde en totalrenovering på mitt rum vilket behövdes!


Oktober:
Gick på massage att antal gånger då jag hade problem med spänningshuvudvärk. Tränade som en galning på gymmet och gick på olika pass bland annat cirkelpass, afro, boxning & spinning. Var servitris på en 50års fest.

November:
Inledde månaden med min födelsedag och gick på Veronica Maggio konsert. Gick på maskerad fester och klädde ut mig till rallybrud! 

December:
Levde som en ungkarl då jag nästan åt ute varje dag i december. Onyttigheter blev min bästa vän. Bowlade med klassen på fyrishov och såg kapten röd live på ukk. Gick på spinning 06.35 en morgon vilket jag inte gör om! Hade idrottsturnering i skolan och lite annat trams. Julafton spenderades hemma med familjen. Färgade håret brunt!

Kommentarer
Postat av: malin

<3

- vi får ta och styra upp att vi ska ses snart, vill att det ska bli av. hehe! Ha en bra nyårsdag idag och kom ihåg att jag alltid älskar dig <3

2011-12-31 @ 12:20:27
URL: http://malinslifee.blogg.se/
Postat av: malin

sv: JA det måste vi lätt göra!!! saknar oss :( <3

2011-12-31 @ 16:17:55
URL: http://malinslifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0