All I had these years might be gone pretty soon.

Julen - överskattad. Japp jag tycker inte att dessa traditioner är så speciellt roliga längre och därför bröt jag mot en av dem idag. Istället för julmat så låg det räkor på min tallrik så räkmackor blev det alltså för min del då jag verkligen inte tycker om julmat. Fick jättefina julklappar och jag tror att mina nära och kära blev glada över de presenter som jag gav bort också! Nu funderar jag starkt på att smyga ner i köket och hämta upp chipspåsen till mitt rum och snaska lite medans jag har chansen hehe. Ni förstår ... jag har några nyårslöften på G i skallen. Hoppas alla har haft en riktigt god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0