Fredag - Kräftskiva



Har nyligen kommit hem från Stan & skolan. Idag har vi i klassen grillat & lekt lekar i skogen, mysigt och kul att lära känna varandra lite bättre. Gick runt på stan med Jessica ett tag efter att vi hade slutat och jag fick med mig två linnen hem.

Ikväll är jag bjuden på kräftskiva hemma hos Louise med tjejgänget. Det ska bli superkul att höra om allas nya skolor osv plus att det känns som att det var längesen jag träffade en del av tjejerna.
Bilderna är orättvisa då dessa linnen är mycket finare i verkligheten
Linne- New Yorker 179kr
Linne - GrinaTricot 299kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt! :)

2011-08-19 @ 18:36:23
URL: http://malinslifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0